Bli medlem

Vi är en ideell förening, vilket betyder att alla medlemmar är en del av klubben och äger den gemensamt. Vi finns till för våra medlemmar, det är ni som är klubbens viktigaste resurs och utan er finns vi inte.

Om du är med och tränar, åker i våra skidspår, använder motionsspåret i Klöxhult, cyklar i våra cykelgrupper, springer med #ESCRUNNERS, simmar eller deltar på någon av alla våra aktiviteter, uppskattar vi om du blir medlem. Det är billigt och ett bra sätt att stödja klubben.

Du kan välja att vara endast medlem och på så sätt stötta klubben, men vill du ta del av subventioneringar av tävlingsavgifter, sponsringar, träna med oss, simma med oss i simhallen och ta del av andra träningsrelaterade aktiviteter och liknande måste du välja aktiv idrott vid din anmälan.

Medlemsavgifter 2024

200kr / person / kalenderår

Familjerrabatt gör att ni betalar max 300 kr per familj / kalenderår, oavsett hur många ni är.

Blir du ny medlem under november eller december månad erhåller du automatiskt medlemskap det kommande året utan kostnad.

I samband med att du blir medlem godkänner du föreningens stadgar samt drog- och mobbing-policy.

Om ni inte har möjlighet att att fylla i formuläret nedan, är ni välkomna med ert medlemskap genom att maila namn, mobilnummer och personuppgifter till elmhultssportclub@gmail.com

Publicerad: 2022-07-04

Senast uppdaterad: 2024-03-11